o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Wednesday, June 1, 2011

MEREKA

yes !
today is ma turn for 'hari setuju' dat mean hari untk aku mintk ape sje .
dan sprti yg d jnj kan aku nk tgk karak !
thnks sesangat sngt la pd SUNBAE
sebb sudi memenuhi hari setuju sy eh .
dr sepang - sunway -bangsar - sepang
yg bangsar tu sy tak bpe nk setuju tapiii 
sy tak marah ,itu hak awk okeyy ;)
pandai pandai lah mnjage dri .
sesungguh nya hidup tak seindah yg digmbr kan ^^
apepn sy kenal syg sy :))





begitu juga

terima kaseh pada teman2 sy yg sudi mngumbira kn hati aku for today
skype ngn korg memng gilaaa.
mirul saleh ,botak ,tembikai susu & faqri envy !
u all memng happening smpai pening aku dibuat nyer !




dan



mood for today


yeeeayhh ,bnyk kan .
itu lah yg sy rsa untk hari ini .
sekian trimasss ~


suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment