o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Tuesday, May 31, 2011

Pilu



alhamdulilllah saidah dan gebot slamat sampai :)
macam-macam mak bawak dr kg .
dan byk2 tue kerepek pisang yg paling aku rindu.
tp bukn nk cerite pasal krepek pisang tue .
tp memory yg ade dgn kerepek tue.

dgr pulak cerita saidah tentg rumah arwah.
sumpah hati ni bagai ditusuk selumbar
nak jatuh air mata bile tekenang kan arwah .
sedih sgt sgtt.
tapi tak nk tunjk .
bese lah ,aishah farhana mmng cmtu.
tapi aku besyukur sgt ,sekurng2 nya aku sempat mnjaga arwah .
tidak la terkilan sgt .
cuma kadang kadang bila balik kg suddnly hati jadi pilu sgttt.
dan itu lah mnunjukkn yg aku adlh manusia yg suda ade hati dn prasaan .
dan terima ksh d atas ape yg terjdi .
alhamdulillah aku sedar kasih sayang itu tersangt sangt lah berharga :))

dan buat

Hj Husin bin Jamal & Hjh Samsiah bte Mat
semoga arwah dicucuri rahmat keatas mereka .
amin .




p/s : tak byk gmbar yg aku ade bsama mereka ,mgkn krn kedegilan sndri. 
tp skrg aku rasa semua tu tak perlu ,kerana aku tak perlukn gambr untk mengigati mereka
cukup dgn kenngan indah di hati aku ,dan slama itu kenngan itu tak kn pernah pudar dan hilang .
dan sesungguh nya aku tersngt la syg kn mereka !





suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment