o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Friday, May 6, 2011

A moment to remember

                                                               

=.=

kawan kawan
rindu nyerrr saat itu.
korang rasa tak mcm yang aku rase niee??
tak tahu laa bile lg dpt lepak sama2 ,kongsi mkan ,kongsi cerita
kongsi ssegala2 nyerr!
mase belalu , hari hari mendatang tak tau lah kita dpt bsama lagi tau tidak.
sedih nyerr.
nape nie nana? aarrghh! korang ,pleasee jgn pegi jaoh jaoh yeaa.
nanti tak larat aku nk cari korang !

Peejen Chan  & Emma Kamarudin
lame da kenal tapi da hujung2 kau nk pergi laa bru kita rapat.
haha ! tak sngke sungguh. dalam mase yang singkt kita da kongsi mcm mcm:)
Da most beautiful memories kawan ^^
jangan nanti lupa aku yeaa,
aku bakorr rambut merah ko tue nanti ,yg emma aku bakor kete waja!haha;p
sama la jugak korang yg laen,especially untk nk 'pergi' niee.






luv u kawan



will be miss u sepet !








da sweet memories 



     
korg nnti free datang sunway okeyy :)











suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment