o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Sunday, May 8, 2011

Tarikh


 HARI MAK SAIDAH

I take dis opportunity to thnk you for your immearsurable contribution to my life

thank you for evrything mak
you are my best friend
you are my best enemy
you are my best listeners
you are my monster
you are my good teacher
you are my good 'banker'
and you can be anything in ma life!

 i love you
SAIDAH HJ HUSIN



DAN



SELAMAT HARI IBU
jugak kpd
 Siti Zabedah Ibrahim & Rossina Rapan
may ALLAH bless both of you :))


p/s :Act aku sendri tak brape nk sure tarikh2 keramat mcm nie=.=
ini kerana aku sgt sgt lah lemah dalam m'ingati ape2 sje yg berkaitan dgn no termasok lah no hp sndri^^
jadi ,maaf andai ade yg terase hati dgn habit aku nih :))

suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment