o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Saturday, May 14, 2011

MAAF


SUNBAE

Maaf sekali lagi.
saya gagal.
sepi berganda ganda!
kegagalan betimpa timpa!
sedih lagi lah tak terkata.
rasa mcm kapal besar hempap kepale.
eergh!
sumpah sakeettt.
berdarah hati nie dibuat nyer.
ape lg nak buat.
seriously terasa.
tp cak cak tidak.haha!
sebab saya kan kuat
(mate keatas tgn didade)

punce nya

berjauhan? mybeee
Mohd Syazwan Shah
saya tidak suka kita berjauhann!
sebb tiap kali kita jaoh tiap kali itu kita akan berperng hati.
tidak suka!
nanti sy tak lena tido ,tak lalu makn
memng la sy nk kurus tp tak mao la ngn care begini.
sakeeettttttt :((

dan

saya ada awk seorang
tiade yg kedua ,ketige atau keempat dan seterusnya.
tak b'mkna sy lmbt rep msg awk ,syg jrg txt awk dulu sy ade org lain.
dan itu lah yg awak slalu pesan kat saya jugak kan sayangg .
lepas nie sy cube jadi yg tebaik untk awk yea sayanggg.
cepat cepat lah pulang.
hati sy da menjerit jerit nih.
 rindu nak tgkkk
muke comel awak
rindu nak dgr gado gado awak
rindu nk dgr
cerite awak
rindu rindu rindu 
SUNBAE
    

suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment