o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Sunday, May 8, 2011

MACAM MACAM

still cant sleep lorhh.
haha ! ini adalah habit aku yg suka tdor lambt ^^
baik ade class atau tidak.
tue yg bile ade clss pg rase mcm batu besar kat atas badan 
dan ade glue gajah kat mate aku! 
oowh ,today sangat panassss!
agaknya bumi da mula panas kot dgn manusia2 yg memng suke buat 'panas'
dah tiga hari dirumah. busan tak terkata.
kerja?? haaish ,da lama tinggalkan bidang nie rasa kekok pun ada.
hp menyanyi2 ,gumokun ! aduh dear ,bukn tak nak blik tapi saidah dan karim bagaikan satu tembok besar
kalah tembok china untk aku lepas kn diri. rindu sama kamu alya chan dan p jeen chan ! 
dari celik nyer mate tngh hari tadi smpai la malam .
panas tak jugak hilang !
nak kate aku buat 'dosa' tak jugak kott
sebb bukan aku sorg jek yg terasa bahangnya!
naseb karim offer dri nk blnje ABC;))
sodap jugak memalam pekene ABC nih!
tapii, tiap kali aku nk mkn ABC tiap kali tu lah tak ade.
gggrrrggg! geram myerrr!
finally !!
puas berjalan jalan bagai org gila kempunan
karim berjaya membawa aku ke satu tempat
alhamdulillah,dpt jugk ABC
rugi la korg wahai adeq adeq ku.
untung nya sy mlm ini^^
thnks abah  ,lebiu <3


SUNBAE
syg syg syg!
Percaya sy yg sy SAYANG kan awak

yg sy CHENTA kan awak

yg sy RINDU kan awak

(bia la jiwang pun ,kdng kdng tak salah kalau kita
rendah kn sikit ego kita untk yg tersyg)



BERUKBAND
haaihhh! memng menyakitkan hati
=.=
disebab kan kau la 'berukband'
keypad lappy aku da cacat !!
di sebab kan kau la aku kalah melawan amarah aku !
aaarghhhhh!
geram nyer aku ngn ko wahai 'berukband'
aku da byar la ngo0k!
(saidah yg byr sebnrnyer)
jangn lah macam nih!
karang aku campak kau jaoh2 dr idop aku tau laaa.
memng la kau tak rugi pepe.
tp please laa.tunjuk la sket kelebihan kau yg di katekan  seluruh malaysia ade!
yg slalu iklan bukan main hebatt ,tak mao kalah !
sampai ke 'paris' pergi nyer!
dah tue jgn la buat t***!
errrgggh!
suda lah .ckp pasal kau tmbah dosa aku jep!

okey lah ,mate dah berat
nite malaysia ;))





suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment