o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Thursday, May 19, 2011

'kak nana ' satu ciuman hingap ke pipi ku lalu mngejut kn aku dari terus lena 
dibuai mimpi yg tak bape nak indah .
o0wh ,gebot rupe nyee.adeq bongsu aku.
comel comel ! 
act dy tak la comel sgt pun tp gaye dia tue yg buat aku terase adeq aku ni comel jugkkk.
tengk jam di hp da pun pukl 0216 .
adesss, t.hari suda .tp bdn still mls nk bgn .mate apatah lagi .
jengok2 hp ,kalo2 ade msg .hurrrm
hampe :(
syg sku tak msg aku pun ,marah lg ke dia kat aku .
sedih sedih sedih .
0235 ,saidah call .
suruh crik baju untk keje esok ! haaaih .mals nyer la haaaii.
nak tak nak tpkse bgn ,siap kan dri untk mnjln kan misi 
crik baju puth!
^_^
txting my sunbae .mana la tau dia nak rep an .
yess! syg replay ^^
syg aku kat sunway laaa.
waaaa ,dy maen ice skate.
okey2 jap lg sy dtg eh syg ;)

syukur ,bju putih yg dcari da jumpa.
jadi jumpa kawan pulak.
sejak2 blaja nie ,da jarng jumpa dia nih .
tak mao la nnti dikata sku lupa daratan !haha.
apepn kak yam ko da makin berisi!
comel comel !

0618
yess ,syggg sy sampai sudaa.
tp syg saya tak prasan sy ^^
smpai2 jek kt tmpt tue da nmpk dia maen ice skate.
haaiiih ,comel comel.
bnyk sgt bnde comel hari ni ;))
neway ,for ma dearSUNBAE
im really sorry .dah tak tahu nak ckp cmne .
tapi satu perkare yg awk perlu tahu dan patut tahu
I LOVE YOU!





suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment