o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Monday, May 16, 2011

SELAMAT HARI GURU


Day for cikgu cikgu
bile ckp pasl cikgu ape yg kita faham dgn perkataan tue?

'Pendidik'

yup,pendidik .salah satu dripada cita2 aku dulu.tapi dulu lah.
sebb aku rase aku tak bole nk mngajar .
nanti budak2 tak nak dtg skola dah sebb cikgu garang.
haha! itu dr ape yg fmly aku ckp lah.
dolu dolu kalau time hari cikgu jek yg paling 'busy' skali mestila murid murid.
bukan ape ,sebok pikir nak beli hadiah ape.
pembalut kerts mane yg sesuai n da most importnt is hadiah tu besa dr kawan2!!
takmao kalah tuh!
ape la burok benor prangai an.
haaaaaa.
itu lah budak budak dan budak tue termasok lah aku.
^_^
sronokkkk,lg2 bg hadiah kat cikgu fav an.haaa.
kecik kecik da gatallll.miahahaha! 

apepn ,yg sebenarnyer cikgu cikgi ni tak mintak pun sume tue.
yg dorng nak biar la anak2 didk dorng nie berjaya.
atleast berbaloi la jugk usaha dy tue.

jadi ,belajar lah rajin;rajin
wahai
aishah farhana ;)

SELAMAT HARI GURU 
kpd semua cikgu seluruh dunia
dan my untie SARINA ABDUL




suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment