o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Thursday, May 26, 2011

DEMAM

sayang aku nie demam.
act ,aku pn demam hari tue.
sume gara gara tolng saidah settle kan keje dia.
tak pernah aku masok 'korum'(peti ais yg besar sejuk dan teramat sejuk )
mak aiih ,aku da la tak tahan sejuk ,masok2 mau jd ais batu !
tapi yang best bile bckp da mcm kat jepun !
kalah genting tau ^^
haaa,siap buley buat salji lagi!


beberapa jam kemudian


elok aku balik hidong aku pn mula laaa.
sroot sreettt sroot sreeet bunyik nyer!
itu lah selsema atau bahase omputih Flu .
dan tak lame selepas itu demam pun datang la menemani selsema aku tadi!
sgt sronok la demam nih
 (mate ke ats tgn didada)


p/s : to ma syg ,rehat dan mkn ubat yea .even awak tk suke mkn ubt
dan ubat tu mmng lah tak sedp dan untuk tgk awk sehat sprti sedia kala 
tolong la mkn ubt eh .tak lame lg awak da nk strt study da an :)
ILY SUNBAE





suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment