o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Wednesday, June 1, 2011

ALL ABOUT THEM

dis entry to da one who never made ​​me smile, laugh, cry and sad.
tak gemok ,tak juga kurus tapi sedp mate memndng .
loyal listeners also a good adviser.
selalu dibuli juga suka membuli.
dan dia kata 'im still single'
hahaha!
rindu rindu rindu !!
sgt rindu kamoo la wahai

FARHANA AHMAD TARMIZI

ini la yg aku crik crik !
dia junior aku masa kat skolaa.
satu dorm yg mana aku la yg berkuasa di saat itu .
tp aku seorng 'mama yg sporting'
hahaha!
aku pangil dia farah
dat time tak silap aku dy form 3 n aku form 5.
dlm ramai2 dak dorm tue dy la junior aku yg paling rapat ngn aku .
comel dy nih ! paling comel saat2 cemas masa dy kehilangn mug yg aku bg.
wahaha!
ingat lg tak x wahai cik farah akan kenangan itu ??
akk still ingt tahu .sampai sekrg dan tak kn pena lupa !
ini kerana kamu slh seorg yg paling bermakna semasa akk disana :)



dan

insan ini juga pernah membuat aku merase same sprti diatas.
gila gila seperti org nya !
budk dorm aku jugak yg mana bru pindah!
haha ,sgt lawak laaa.
kamu jdi star la dat time sygg!
act dy nie sebaya aku tap disebb kn dy dr skola yg berkain 'biru'
so terpksa la dy trun ke tingkatan 2 dan mase tue aku form 4.
org nya kurus ,manis2 serta cntik !
single ? tidak pasti ^^

dan dia adalah 

SITI ZUBAIDAH (nme ayh dy tak ingt =.=')


mlm orentasi sbb dy new student ,dy perkenl kn dri dgn nma diatas.
tp dy soh pngl jujue or jue.
then aku pn ckp if nk pngil bedah buleyyy?
dy pn ckp 'urrrm ,bole laa ,smbil gelk2'
first time ko mlngkah jek masok dorm aku,aku agak kau seorg yg sombng!
tapiii ,yg sebenar nya tidakk sebb
dia memng gile !
disebbkn dy gile la dy jd kwn aku ^^
dy la peneman tido aku masa kt skola dlu.
sebb katil dy sblh aku .
dan dy jugak la peneman aku untk semuanya.
yg kalau bgn pagi kalau tgk aku tak bgn dy pn tak bgn .
yg aku lmbt dy pn lmbt .
yg aku kne denda dy pn msti ada .
kire dlm dorm tue aku ngn dy je la yg senior masa aku da form 5.
sgt sgt rindu jugk dgn dia !
agak2 ingat lagi tak kau nama yg kita ukir kat blkng toilet yg bru buat tue ??
yg smpai jd isu tueeee.haha!
'hot' kan kita masa skola.
tapiiii tak smpai kemana pn hot tueee =.='
dan akhirnya smpai masa untk aku pergi dlu meninggl kn alam persekolahn.
apepn ,kau kenngan terindah aku jujue ;))
syg kamuu !



dan yg terakhir 

yg ini smpai sekarg we all still cntc jz skrg ni dy ilng nta kemana
tak dpt dikesn smpai la skrg .
dy pn kwn aku masa kt skola.
comel2 jep org nya.
single ? pun tidk pasti .
yg pasti dy terbaik dlm idop aku :)
dan dia adalah 

MUNA MUNIRAH MAK MOON

gmbar ??

adeeee ,kat dlm ingatan aku :))

dy pn gile gile jugk .
kireee ,kwn aku mmng gile la sume nyer !
dia nie dorm jek laen ngn aku .
tapi clss same ngn aku ,dan dia adlh penganas mcm aku ! eh silap pengawas yg ganasss.haha!
dy juga sporting ,cuma skrg ni dia mcm da alim2 gituu.
kata nya dunia da akhir zaman sambil mata ke ats tgn kedada.
dan dia juga pembuat kek yg hebat ,ade sesape yg bermint buley la buat temphn.
apepn
eh kau nanti nak kawen jgn lupe ajk aku eh !
aku kan pengapit rasmi kau !
jgn lupa keh ! syg kau gilak gilak :)



untuk anda 


ini untuk farah ,kamu kn suka choclate !
ni akk blnje tau :))


 yg nie pulk for jujue .
i noe u love PPG so much !
yg nie pn aku blnje ^^



n da last one is for muna !
kau suka an an ?
nnti buat untk aku eh^^ 

suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment