o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Wednesday, June 29, 2011

xcercise



Hari ini saidah cuti 
dan seperti biasa siang adalah mlm dan mlm adalh siang kalau aku kat sunway laa .
tp disebb kan saidah ada dirumah terpaksa la bgn awal iaitu jam 1 lbh kott .
aktiviti untk hari ini adlh bersenam .
dimana badan ini telah lama dibiar kan manja dgn tilam shj .
dan lemak2 yg degil teros memilih untk menetap di bdn aku ini kerana aku yg malas bersenam :)
dan untuk itu hari ini aku tersngt lah penat .


~~~~~~~



 haa ,sempat lagi begmbar ;D




haha ! time ni lawak .




act ,saidah surh pose sbb dy ske ade air pancut kt blkng tu .mcm2 mak aku nie .




haaa ,senaman untk kecik kan kaki .haha !





ini lah step step nyer yekk .




ni da knpe ntaaa.













ececeh ,dy pn nk ;D



kytorng memng suke g jog kat sini .lgpn memng da bese kat sini .best ^^

suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment