o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Sunday, June 19, 2011

HABES SUDA


Penat nyer tak terkata kata .
ngn krenah cust yg berbagai bagai .
haaaih ,betul2 mnguji kesabaran !
byk2 keje yg aku buat keje ni la yg pling mncabr .
bukn mncabar ape ,mncabar tahap kesabaran aku nk ngadap cust2 nih !
saket mate yg memndang saket lg hati yg merasa .
tapi itu la nama nya manusia .
:))

~~~~~~~
to kak wawa ,thnks a lot .
bnyk sgt membantu walaupn anda sndri tak ter'bantu' ;D
gelak tawa anda akn saya kenang slagi otak sy waras ^^
3 hari cukup bermakna dlm mengenali anda.
pengalaman hidup anda penmbah koleksi hidup sy dan ianya akn sy gunakan sbg pengajaran .
dan doa sy semoga akk berjaya dalam mngejar kebahagian hidup dunia akhirat 
insyallah 
amin
:)


~~~~~~~~

terima kasih juga tak terhingga kpd
SUNBAE
kerana menjemput sy pulang kerja .
sorry buat awak kelm kabot .
naseb tak de ape2 . len kali tak buat daa .
kesian awak jaoh2 dtg then tgk muke sy masam .
tak bagus nyerrr prngai sy nih !
 =.="
dan terima kasih juga kerana melayani sy dgn baik .
awak terbaik sayang !




p/s : kenapakah ayat aku mlm ni ?? haha !
suddenly hati jd mendong .

suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment