o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Wednesday, June 8, 2011

Pleassse
bukan mengeluh
bukan mmberontak
bukan juga membatah
menidakkan juga jaoh skali.
tapi tolong la faham.
saya dah besa.
bukn budak kecik yg boleh diarah sesuka hati
mungkin dlu bole.
tapi skrg saya da besa.dah besa laaaa.
bila sy da besa saya nak 'life'sy sndri
susa ke ??
tak la bermakna sy tidak perlukan nasihat kamu.
perlu ,sampai bila bila pun nasihat anda sy perlukan.
sy hanya minta anda faham saya.
sampai bila sy nak hidup mcm nie??
sy tau dri sy.
sy tau jge dri sy.
tak perlu la anda risau smpai mcm tu skali.
saket hati nie.
sy tak nk kita bgadoh lg.
sy rasa terasing dirumah.
please ,juz treat me mcm org dewasa.
penat la mnjaga hati orang sedng hati sndri terabai.
saya tau memng wajib mnjga hati anda.
tapi anda juga harus mnjaga hati saya.
sebb saya juga ada hti ,peasaan juga hak dalam hidup !
saya sgt sayang kn anda.
disebb kn sayang yg mngunung sy ikot segalanya.
tp sekarang ,bia la sy sndri yg tentukn life sy sndri.
hanya kali ini.
please
sy merayu.
sy sgt penat

:(


i dunt hate life but dunt luv it anymore ! *sigh



suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment