o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Sunday, June 26, 2011

HAPPY vs UNHAPPY

yeaaahh !
usually ,saidah jek yg  blanje mkn but today karim pulak .
dan kebiasaanya kami sekeluarga hnya mkn kat restorn biasa yg mknn pun biasa.
tp kali nie ,busan sudaa asek mkn nasi jek an .then karim bawa mkn steamboat !
happy nyer hati ,lalalala ~ jiwe aku menyanyi !
tapi yg tak best 
 manusia ini telah mnyusah kn hati aku !
tolong laaa ,smpai bila nk mcm nie .
respect la orang .faham la hati orang .
orang da cube ambik hati kamu jd terima la blik .
tak mao la ego sangatttt eh eh . 

~~~~~~~


snap snap snap ~




banyak nyer aku maknn . abes la diet ku =.=






uuuih ,karim da knpe tuu ;D








anes a.k.a dugong ! haha ;D














ini telor atau bahasa banjar hantalok !










yeeaaahhh ,udang kegilaan ku !!



ayam masak merah




telor burung puyuh




da kenyng makn ,kytorng pn bgambr pulk kt lua .haha !



haaaa ,kat sini la kytorng mkn .
before dis aku da penh g ngn gumokun ,miss fad n miss zaf .
kat sini murah ,hanya 19.90 shj untk satu kepala.
makan la byk mane pun tetp 19.90. tak rugi oooowww .
waktu operasi dr jam 5 ptg smpai 11 mlm ,isnin sampai sabtu .
if kkorg nk mkn stemboat ,cube la kat sini  ;))




~~~~~~~~~~




RINDU KAMU


firstly , maaf atas ape yg berlaku untk 2 3 minggu nie .
like wat i say ,berjauhan itu satu perkare yg saya tidak suka .
tapi itu lah yg sy harus terima . dan tersgt la berterima kasih kerana berjauhan itu juga telah
meletakkn awak d tangga yg teratas d hati saya untk dirindui dan smpai ke hari ini
rindu itu masih lg di situ dn ia nya semakin bertambah .
terima kasih juga atas masa yg diluang kn even ape yg dirncng tidk mnjadi
asalkan dpt meliht wajah comel anda sudah memadai
:))


skype pengubat hati ^^


2 hari ,dari gelap nyer langit smpai cerah nyer alam
sgt sgtt bermakna !
thnks sayang :))


suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment