o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Wednesday, June 8, 2011

outing !

yeaaahh!
spnjng cuti sem yg mmbusan kan ini
baru lah aku dpt jmpe budk2 nih!
tp planing sume tak mnjadi.
cam hareeemmmm!
da la stuck kat ktm kg dato harun!
kalau skejap tak pe.
nih naek mandi aku dibuat nye!!
ktm smpai ngt boley duduk .
haraaaaappannnnn!
nampak sgt la pengangkutan awam nie tak bagus!!
da la lembab .saket nyer hati aku.
sampai kl ngt nak happy ,malang nyer !
pusing2 bb ,owh bb.
lama sudh tidak mnjejak kn kaki di situ.
tak bole lama2 kat situ.
nnti hati hujan pulak !
gerk ke pavi .
nk tgk wayang an an an.
haaaa! 
wayang pn hampeh !
ape pn naseb ade korg ,atleast busan aku terubat sikit !





mirul ,aku ,azmil



senyum terpaksa okey !






cak !!




da busan sgt ,asap crik uban si mirul.




perbualan bersama aizat cak cak !



 mirul panas mknn nyer diambil org ! haha!



yeeeaaayh ! masa mmbesa kan badan !







azml ,my younger sista  n me !



naseb ade ko mirul !
kalau tak mau aku mati kutu kat situ kebusanan !!



haaa ,ni adeq2 yg ade bsama dat day aku kua.
lepak bsama adeq2 jekk.
terase muda lakkk
hahaha!

suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment