o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Tuesday, June 21, 2011

SEMALAM

yesterday , saidah dan karim ade di rumah .
jarang2 mereka di rumah .
karim ajak g book tiket .
oo0wh ,nak balik sabah yekk.
kire before dat kytorg g bnk jap .
karim nk kua duit . 
teeeettttt .
tak bley pulakk ,over limit !
haaih !

tak pe laa .besok saja laa .
jadi saidah pun ajak makan laksaaa.
okey jugak tuu .da lama tak mkn laksa .
kalau kat kolej dlu slalu mkn ngn gumokun n botak .
now laksa tu da takde kott ,nta laa .tapi laksa akk tu terbaek laaa !

snap snap snap !



laksa akk ni pn boley tahan jugak .



entah ape laa topik yg dorg bincng kan nih .


lebiu !


location : kelana jaya ,area tmpt pemain  bola blatih tu .aku pn tak tau 
pe namae nyer nta .


saidah memng suka kan cendol ! tapi tidak aku :)


semangat !


haa ,karim men daytona ! 


dan aku yg memng ske bgmba :))

~~~~~~~~~~~~~

mase makan tu ,tetibe asap pun ckp 
'eh ,tu kan amirul hadi '
sape itu amirul hadi ??

haaaa ,amirul hadi pemain bola sepak tuuu.
sumpah ,aku tidk mngenali dia .
baru jek tau smlm .
sebb aku memng tak mek port sgt fasl pemain bola sepk .
dan area tmpt aku mkn nie ,mmng dkt ngn tmpt dorg blatih .
jadi tak hairan la kalau dorg slalu ke sini .dekt jek an .

okey ,afta mkn pegi subang !
saidah nk beli langsir laa ,tak abes2 ngn langsir .
pilh lngsir pn da berejam .
mak mak mmng mcm nie kot ,esok2 kalau aku jd mak pn ank aku ckp mcm nie.
haha !

p/s : overall ,yesterday sgt happy .
mmuah muah muuah !


suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment