o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Wednesday, June 15, 2011

UDANG


Udang + Diet

act td saidah blik keje bwk udang ,yup ! dats ma fav laaaaa.
selain gila syazwan shah aku pn gile bnde alah nie .
dalam proses aku bediet nih mintak la di jaoh kan bnde bnde mcmnie.
tapi tadi dimeja mkn saidah pn berkata 


saidah : aik ,malam nie ade pulk dia .

aku : knpe nyer ??

saidah : slalu susa nk nmpk kau kat meje mkn nihh.

hehe . da mak beli udang ,memng rugi la tolak an .
tapi mkn udang selalu pn tak elok sbnrnyer.
mak aku ckp udang la pling tinggi kolestrol.
sungguh ke ?? nta la . aku iye kn aje . da lame tak mkn semeje ngn fmly.
sume bz .so aku pn membz kn diri yg tak bz nie .sebbbbb.
bile sengsorg kat uma tersngt sngt la bosann.
okey2 ,da melalut nih ! 
diet aku pn akhirnya terpksa dibatal kan gara2 udang.
tapi tak pe ,esok kan masih ada :))
aja aja nana !!!

suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment