o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Thursday, June 16, 2011

today aku bgn dlm pkl 0100 la jugak.
haaih ,siap2 kan maknn untk si gebot .dsebb kn aku seorng dirumah ,so aku ditugas kn untk mngambil alih tugas2 yg biasa dlakukn oleh saidah yg mana tugas ini juga 
di pikul oleh adeq pmpn aku satu masa dahalu .tetapi sekarang tugas itu telah bertukr ,
 ini kerana mereka berdua mempunyai kerjaya sendri .
cak cak jep ! hahaha !!nak tak nak terpaksa buat ! rajin tak rajin sgt laaa .lipat kain ,basoh pinggan ,masak nasi (nasi jek laa)
hampir satu umah la aku kemas .haaaaa.rajin aku hari nie .(mate ke atas tgn di dada)

tapiiii

yg malas nyer bila saidah blik mmbwa khabar yg aku tak bape nk suka .
tolong kawan dia lggg .
asal roadshow jep crik aku . bukn tak nak .tapi penat laaa .masa pnjng sgt !
 memng la gaji okey tapi kasi up la sikit . dan memng la tak lame jz 3 hari jep .
tp keje tu mmbusan kn sbnrnyer ! RM 80 /10 - 10 .berbaloi ke ??
 haiih .naseb la kawan mak aku .kalau tak ,jgn harap laaa.
kaki aku pn tak hilng lg lengoh nyer .sok da nk kne bdri lg .aaaarrggh ! tolonggg lah .penattt !




p/s : tak dpt jumpe syg sy :(  sume gare2 keje .
sabo jek laaaa .

suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment