o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Wednesday, July 27, 2011

Sayuuu



alahaiiii,rumah tidak la jaoh berbatu tapi rindu hati yg menggunung tu lah 
membuat kan kaki nie melangkah pulng ke tanah sunway .
kesempatan dalam kesempitan!
ngeee~~ 
peluang ini dgunakan sebaik nya ! org lain busy berkonvo aku busy ngn rinddduuu ;))
rindu saidah ,rindu karim ,rindu gebot ,rindu gumok !! 
dan hari ini sesangt bahagia dpt luang kn masa dgn mak saidah ,even sekejap jek an & to abah karim ,
sgt sgt la beterima kasih sbb luang kn masa mlm td even sy tahu anda penat .teharu nyaa.
rasa mcm tak blik bertahun2 ! haha ! 
gebottt ,sorry tak dpt tggu asap blik .akak nk cepat sayang :(
nnti akak balik lagi yeea ,trima kash untk ciuman syg pagi tadi .
dan anis ,haaish .kamu buat akak rase sayu laa .tak tahu la  knpe.mngkin sebb rinduu  .
 seriously .anda buat saya rasa tersentuh .
tak tahu knpa tp itu yg saya rasa sekarg juga rasa itu masih lg di melekat di hati saya sedng jari 
rancak menaip .


p/s : kalau ada jodoh kita jumpa lagi ;))
mmuuah muah muahh !




suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment