o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Friday, July 15, 2011

Bad Weeks !

=.=

kenapa kah minggu ini dikata kan terok ??
yup !
bad weeks 

satu
student card jatuh dlm lubang jamban !! 
kalau biasa nya kita dgr HP yg slalu jatoh lubang jamban tp kali nie lain .
dan biasa nya lect slalu pesan 'wajib pakai matrik card ',kali nie aku mmng da bawak ! siap tinggl sana lg .
jadi sila jangan tambah denda sgttt yea ,ianya bukan sengaja jauh sekali di sengaja kan .

dua
sen makin tak ramai dan tidak akan ramai ! kenapa kah bnyk sgt sen yg perlu di laburkan ??
dan sgt pelik kenapakah tidak pernah cukup walaupun makan dan minum telah pun dikurng kan .
bila kah sen itu akan meningkat dan yg pasti tidak mahu ianya menurun !!
plesss ,ade sesape yg terlebeh sen sudi nk jd banker sy ??

tiga 
berukband yg sgt shit ! kenape ?? sebab walaupun telah dibayar bil nya
ianya masih sama dan tidak berubah ,dan lgi menyakitkan hati ,semakin lembab !
tolong laa ,u all buat iklan gempak bagai tp servis cm harammm .jgn nk untung sgttt la C***** !
buat tambah dosa tahu takk ?? mane tak nye ,asal kau buat hal jek hati nie tebakar ,mulut pun berapi2 ,klua la perkataan yg bole buat hati jadi hitam lagi hangus an an .haaa .bagus sgt la tuuueeeeeee .
=.="

empat
nta kenpa dan ape yg dipikir kan aku pn tak tahu laaa sampai pintu dapur aku terkunci !
sedang kan aku sndri tau yg tombol pintu dlm rumah nie semuanya cam harammm !
dan yg lg terbaekkk ,da kunci baru nk tanye housemate ade kunci spare ke tak dan 
yg tak boleh pergi nye lagi aku sndri tahu yg tuan umah nie mmng tak pernah bagi kunci laen slaen kunci pintu utama rumah nie je .dan tepukan gemuruh untuk dri sndri kerana berjaya mnyusah kn org laen :))
teruskan lah perangai loji tu eh aishah farhana ! memng orang suka . 
(p/s : pintu berjaya dibuka setelah dua hari meminta2 ,mencari2 org yg sudi mmbantu.
terima kaseh black ,ambuu dan juga ubong janting !jasa mu dikenng :)
dan untuk kali ini sen aku 'pergi' lagi untk mnggnti kan tombol pintu 'vodoh' tue !
eeerrggh!

lima 
nie berkaitan ngn perasaan .bukan la pasal buah hati je .tak kan la bile sedih jek semua pasl chente .
org bace pun buleh muntah hijau an .meluatt .tapi lagi meluat kalau tgk some people yg annoying kan .eh, tapi kalau aku kesah ape .entry aku ,suka hati la an .tp skrg aku nk ckp pasl feeling aku .tak tau knpe .lately nie jiwe aku goyah jek ,cehh .ayat nk klasik.tp tu laa .hati nie mcm terkoyak besarrrr sampai effect kat satu badn .rase d0wn .kenapakah ?? kali nie semua prasaan tu ada .
bertambah ,tolak bahagi darab la jugak feeling tuee .ss (serious shit) tak sukaaa . nnti mula laa ,mcm2 pulak jadi nyer .maklum laaa ,syaiton tu tugas nyer mnyesat kan hamba2 Allah s.w.t . lagi2 org mcm aku niee .lagi la dorg sukaaa .nak tak nk kene la kuat kan hati tabah kn jiwa .hidup mmng begini ,tak indah tak juga pahit .
redah je laaa .bak kate zizan raja lawak 'bolos saja dinding itu' 


enam 
jadual class yg sangat padat ! yup .sgt penat .tak suka .ss ! semua nya pagi . bukan la kesa sgt clss pagi tp jgn la hari2 ,da tu direct smpai ke ptg .bukn la merungut tp lebih drpada tu laaa .sebab kalau da hari2 memng mate aku nie rabak laa ,kalau sempurna alhamdulillah ,nie da nak ke arah 'blind' .baru jek beli contc lens .tak kan nk beli lg .bukn la bekire sgt tp kalau da asek beli menatang tu smpai bila2 la pun sen aku tak meningkat an .bukn tak nk pakai spek tapi aku ni jenis tarzan yg sensitive dgn bende mcm tue.cukup2 dgn 4 kali tuka spek dlm mase 2 tahun.lagipun kanta terlalu tebal .tak mahu ! jadi sila tuka jadual itu sepantas yang bole okay 
trima kaseh :)


dan kesemua yg di lalui pada minggu ini tersngt2 membuat kan aku penat !
penat hati ,penat jiwa ,penat badan ,penat mate ,penat otak .
weekend nak rehat sambil2 mnyiapkan kerja2 yg wajib disiapkan.
slamat malam 
assalamualikum .







suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment