o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Friday, July 8, 2011

Penat

OUTING

'nana ,nana ,bangun laaa .haaish .bru je pejam mate da dikejutkan .
suka sgt buat assmbly last mint . memng tak bangun la aku kan ,lg2 bru pejam mate kan .
jadi kita biar kan saja assmbly itu dan aku teruskan tidur dgn nyenyak nyeeee .
dan sekali lagi hp ku menyanyi2 mintk di jawab pngillan nyer ,dan aku masih lagi membiarkan nya .
ini kerana mata aku tersngat lah berat ape tah lagi jari jemari ku .
dannnnn sekali lagi nama ku di seru seru 'nana nana nana ~~~~'
haaaish ! kali ini mahu atau tidak mata aku terpakse juga dibuka luas .
oaky2 ,kita pegi kl yeeek ,al maklum lah sok kan ade PERHIMPUNAN !
bersih la kunun ,tuuuuiiih !!!!
tapi ape kne mngene perhimpunan itu ?? 
yeaah ,ini kerana esok sudah tentulah aku tidk akn kemana mana .
hanye duduk dirumah shj .perhimpunan itu sungguh mnyusah kn oarng ramai .
tak sukaaaaaa !!

okay sudaa ,kita biar kan rubish itu dgn perhimpunan mereka.
yang penting aku dapat ape yg dijanji kan :))
trimas gumokun syg !!


~~~~

snap snap snap


otw ke kl



candid




model kaki lima




saya lapar sgttt 




minum la susu choc dutch lady








saya sgt teruja bila ada org belanje ^^











gelap tapi saya suka :)



empat gadis 103 :)




errrk ,cacat sikit .tp ini sgt sedap sbb sy punya paling mahal dan percuma :))



terima kasih kpd anis sbb bawak kytorng jejaln dan trimas juga kpd gumokun krn RM 16.00 itu .


~~~~~~~~~~


SORRY

Pn Saidah ,saya mintk ampun yaa
minggu ini anakmu tidk dpt pulang .
jgn lah bersedih ,ini kerana sunway tidak lah jauh beribu batu
dan jgn lah risau ,ini kerana sy pasti tidk akan ke kuala lumpur pd keesokan hari .
anak mu masih waras :))
rindu kamu sangat sangat !



~~~~~~~~



HAPPY BIRTHDAY

okay !
dis is for my younger sistaaa
HANISAH WILFRED SAGUNTING @ ABDUL KARIM ABDULLAH

da besa an ? pandai2 la mnjage body mmbawa diri .
hidup tak seindah pelangi dan pelangi itu tak seindah rupa.
belajar untuk jadi seorang manusia ,anak & gadis
kenali tanggungjawab dgn lebih rapat
kami semua sayang kn kamu :)




nah ,cake nie akk send dr jauh ;))



~~~~~~~

RINDU LAGI

si comel saya
kita dekat tapi sy masih rinduu
mungkin masa itu yg cemburu jadi kita terase jauh
tapi sy suka perasaan ni sebb ianya mmbuat kan awak tak pernah hilang dr ingatan sy :)
tapi jangan lama2 yea syg ,kita kan nk tgk transfomers an an .
saya tunggu janji awak tau tau .
sayang , chenta , rindu dia !











suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment