o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Saturday, February 5, 2011

Hati yang telah kau sakiti

mencari makna dalam kata cinta, aku meminta perpisahan atas sebab dan alasan yang kukuh. dia terlalu mencari kesempurnaan diri, mengenang bulan yang takkan jatuh ke riba, dia masih memikirkan bunga lain sedang aku yang kembang harum mencintai dia, dia berani menyuarakan apa yang terbuku dalam hatinya tentang kerinduan dia pada si bunga pujaan. aku? merangkak sepi mengenang nasib kisah cinta kami. hey kau ! aku dah cukup menahan segalanya, aku dah cukup ikut cakap kau, aku dah cukup buang semuanya DEMI kau, kerana cinta aku sanggup ketepikan kehendak dan keperluan aku untuk KITA, kerana kau yang cakap, aku sanggup mengiyakan apa saja asal kau senyum bahagia, kerana kau cakap, aku sanggup telan derita ditohmah teman-teman asal kau senyum bahagia, kerana kau aku sanggup apa saja ! apa saja. ikut cakap kau, jadi bisu di tengah-tengah manusia, apa yang kau suka , aku juga suka, apa yang kau rasa aku juga rasa...

tapi, bila kau mula nyatakan kerinduan kau pada SI BUNGA busok tu, aku jadi gila ! kau tau tak aku gila ?
tak tau kan ? kau nak dia ? pergilah, tapi pastikan dia milik kau. aku sedar, aku taklah seHOT dia walaupun hakikatnya aku lebih rupawan (ada manusia memuji, jadi aku terima) kau nak bunga kepunyaan orang lain sedangkan aku yang sentiasa ada bersama kau tinggalkan. becinta bagai nak rak, tapi, akhirnya kau lafazkan jugak kekeliruan kau. WTFcuk ! kadang-kadang kita kena sedar diri jugak, kalau kita tu hebat sangat, sempurna segalanya, ALHAMDULILLAH  bagusla. tapi kita pun tak tentu mana jalan nak suluh. please la, jangan kejar kesempurnaan yang kau sendiri tak miliki. orang nak sayang taknak, orang yang datang jarang-jarang jugak nak dikejar. "i ingat u boleh tolong i lupakan dia" (lebeh kurang ni la ayatnya) i boleh tolong kalau you mahu ditolong, tapi sebenarnya you sendiri yang GAGAL. you dah tahu u ada i, u yang mintak kita untuk bersama sebagai pasangan dan akhirnya u yang hancurkan i ! bullshit ! cinta u macam sampah, u tak tau nak hargai apa yang i buat. kalau u betol sayang i, you tahu apa yang i lakukan selama ni ikhlas untuk u dan you patut berubah hati u untuk i. tapi u tak buat sebab sebenarnya u guna i untuk tunjuk kt SI BUNGA BUSOK yang u pun ada buah hati (i rasa, i fikir) 

p/s :
i need you because i love you but now i leave you for your happiness  
semoga bahagia saya redha ;)

suka ,click sj disini ;)

2 comments:

  1. aihhh...main lepas jer...elok sgt la 2.. nmpak x smpai skarang pun kte x serasi..haiihhh tuduh i mcm2..ckp la apa u nk..hmmm

    ReplyDelete
  2. ape ? salah ? i x tuduh ,kenyataan ! u x rasa .n0w bru u nk ckp x serasi .

    ReplyDelete