o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Wednesday, February 16, 2011

Berat Hati

eergh! hati masih tidk tenang .paper bru je abes .mate sgt berat ,hati ape tah lagi .cube jadi tenang setenang yg boleh .tp mcm gagal .ape patut buat ? susa nye nk settle kan masalah tentng hati n perasaan nih ! tak ske tp ttp rasa.tu la manusia .cemburu kah aku ?tidak ..sepatut nya tidak! haaaih ! aku kan kuat ,haha! kuat sgt .

dua hari dpt cupecakes =.= ,thnks to my gumokun ! Fesni makin hampir ,aku nak join ape eh ..haha ! xpena2 aku j0in sblm nih ,feskot lg la ..xpena lns0ng turun pdg .tp ta0n nih nk pegi lah .. 
first time dpt rumah biru 
h0pefully biru hebat ta0n nih !
Bbasya Girl !!

suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment