o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Tuesday, February 15, 2011

Lupa kan ,Redha kan semuanya .

Yup ! smpai bila nk mcm nih . aku mengalah ,aku redha ,aku lupa kan semua .jadi kuat ,cuba jadi kuat  mcm karim ! haha ;) maaf gangu idop u dlu .aku gagal jdi kekasih y terbaik . jadi aku tak nk gagal untk keluarga dan temn2 .. yes ! my new mission is jadi anak yg terbaik ,kakak yg penyayang , sahabat yg setia .yeaay ! teman-teman anda terbaik ! gumokun syg ,thnks bcz u sentiasa ada untuk saya ,sentiasa(anda jam loceng y terbaik) ..untuk ruzy yg rajin menemani sy men0nt0n muvie k0rea ;) thnks dear ! untk b0b0 yg mnjdi pndgr setia ,jah n adeq tq bawak aku g swimming .t0 bubu kamu c0mel ,thnks ya buat aku terhibur ;) mirul ,b0tak kamu juga ,sgt-sgt terima kasih ..temn-temn yg lain ..thnks juga ,anda segalanya ~~
suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment