o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Tuesday, August 24, 2010

♥Suatu Ketika♥

Saat Indah Itu

    Rindu sangt saat itu .Aku menngis .korang ade kat sisi aku .teman aku .hati aku pedih,sgt2! korang jgk y ade .aku nk happy .ketawe,aku tak nak menngis da,tak nak sedih dah,tak nak sakit dah. korang jgk yang ade .thnx korang for making me happy .aku tak lper kan korang .Aku lapar .k0rng bwk aku g mkn even da pg bute p0wn .Aku teringin nk mkn roti canai pg tue ,korang bawak aku g breakfst even tak tdo lg . syg nyer korng kat aku.tp k0rng p0wn kner tau y aku syg korng jgk.byk sgt y k0rng wat t0k aku .i really appreciate it.
   Still remmber,afta bbq at pd last year kite nk g tgk matahari naek?? hee..best sgt2.tp x dpt tgk p0wn. sbb jln at klia tue ttp .tp tak kesa la.korng kan ade.hee. 
  weyh kawan-kawan.aku rindu nk g tengk wayng ngn kowng!ades~~
 bnyk sgt y aku rindu nih!
Even n0w kite da tak macam dulu tp pecayelah yang aku x pernah lupe kan korng.
Aku syg korng!













Mereka teman bersama.
Suka ,duka ,menangis ,ketawa
Mereka disisi walau bukan sentiasa.
                                                                    Mereka lah B.F.F




suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment