o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Saturday, August 21, 2010

++Ku Mahu Kau Tahu++








 maaf.
saya tidak begitu sempurna untuk awak.
saya kasar,kuat makan,ske merepek2,tak pandai masak,tak nk dgr ckp awk.
saya suke nyusahkan awak,suke sakit kn hati awak.
bnyk sgt y tak kene ngn dri sy nie.
lg skali saya mintk maaf.


 maaf.
sebb kadang2 kita betengkar hnye kerana perkara yang kecil.
dan selalu nya d sebab kan saya.
saya degil,saya Ego
saya betul2 mintk maaf.


saya cuba jd y terbaek.
untuk diri saya,keluarga,kawan-kawan & awak.
saya cuba buat y tebaek.
juga untk diri saya,keluarga,kawan-kawan & awak.
saya mahu jd y terbaek .
antara y terbaek y pernah awak kenl seblm nie.
sebab sy hanya mahukan y terbaek untk awak.


saya sayangkan awak.
juga diri saya,keluarga & kawan-kawan
saya chenta kan awak.
saya juge chentakan dri saya,keluarge & kawan-kawan.
sebab awak berjaya pech masuk hati sy.
dan awak berjaya curi hati sy.


saya takot saya tak mampu lakukan semua itu.
saya takut kalau2 saya kehilangan semua nie dan saya sebenarnya takut kehilgan awak.
saya terlalu sayangkan awak,dri awak dan semua yang berkaitan dgn awak.


awak.
kalau diberi peluang,sy nak hidup dgn awak smpai akhir hayat saya.
kalau lah saya diberi peluang saya nak jage awak sampai tpejam nya mata ini.
dan kalau lah dizin kan -NYA saya nk kongsi seluruh hidup saya besama awak.
hanya awak.


saya rindu awak.


suka ,click sj disini ;)

1 comment:

  1. saya baca..saya faham.. :)cuma teringat.. memory..jadi saya kenang kembali.. :) maaf..

    ReplyDelete