o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Monday, March 5, 2012

Alhamdulillah ,i'm happy !





Assalamualaikum & Salam satu Malaysia
^_________^




ohmai! lebarnya senyuman saya ketika ini juga saat ini.
tak tergambar perasaan oleh kata kata 
bersyukur punya hati untuk dicinta 
bersyukur masih ada yang sudi mencinta 


bukan mencari yang sempurna dimata mereka
cukup dia sempurna di hati saya !
bukan mencari yang gagah perkasa
syukur dia boleh menjaga saya!
bukan juga mahukan yang tampan bergaya 
cukup dia boleh terima makcik macam saya ;)



dalam bahagia kita ada juga duka
dalam indah bercinta ada kelat terasa
nah ! ini baru namanya cinta
beza nya dia buat rasa itu tidak kekal lama 
itu penambah sayang di hati saya 
dia si penawar tika laraaa ~ 



nah , untuk sekian lamanya baru saat ini bertemu dgn perkataan ini "ulang tahun"
siapa tidak gembira bukan ? tipu lah klu tak suka kan kan ? 
yes! i feel that bebeh !! 
jadi jangan kau pulangkan hati yg telah dicuri okay ,ini adalah amaran kasar dr si kekasih hati !
untuk satu tahun yang berlalu juga masa masa yang kita lalui tidak kira pahit atau manis
indah atau payau jangan lupa bersyukur ,kerna Dia kita masih punya hati untuk mencinta :)
juga doa untuk masa juga tahun yang mendatang biarlah kita masih lagi kekasih seperti sekarang 
dan semoga kita menjadi yang halal di mata-Nya (Amin)



so ,its my 1st Anniversary wif my love Syazwan Shah Mohd Noor !
sangat pantas masa itu berlalu dan sangat pasti
Alhamdulillah , saya sangat bahagia !
HAPPY 1st ANNIVERSARY SAYANG






Syazwan Shah Aishah Farhana





suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment