o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Wednesday, April 11, 2012

Biarkan



Asslamulaikum & Salam satu Malaysia.




Untuk beberapa hari juga kebelakangan ini 
hati tidak senang ,jiwa tidak tenang.
dan pasti tidak seperti biasa .mungkin terlalu lama atau hati terasa kelat
tak pasti lah, tapi hati saya masih sama .
dan bila perang itu berakhir ,kita pulak menjadi luar biasa.
atau mungkin aku yang terlebih rasa .
sekali lagi hati tak pasti dan rasa itu buat aku hampir mati.
tertanya tanya ,kenpa kita mcm nie ??



dan kini aku biarkan semua terjadi. sebab hati sendiri tak pasti 
dan juga sebab kata kata itu adalah satu doa. 
biarpun bukan kehendak hati cukup lah aku tahu dia masih di sisi.
meskipun hati bukan untuk aku lagi.
sebab aku tak mampu untuk kehilangan lagi.
jadi apapun yg terjadi ,biarkan .
bukan kah aku patut rasa bersyukur ?




*rasa dalam hati .



suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment