o0ps ! kekadang saya akan jadi lagi kedekut ,jadi maaf ya :)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Wednesday, February 8, 2012

Cuba




Assalamualaikum & Salam satu Malaysia :)
Alhamdulillah masih mampu celik dari nikmat tidur .
Syukran Jazilan Ya ALLAH 
:))

dan sepetang ini sambil mata yg rabun tahap hampir tidk nmpk ini
tertunduk tunduk kepala melihat tiap tiap kata yg ditarikan oleh jari .
dan untuk saat ini hati ini hanya pencipta-Nya yg tahu segala isi kandungnya
yg terjadi sudah pn terjadi dan pasti ianya berlalu .
tapi kesannya masih tepahat lagi dan tak mungkin dibawa pergi .
(aiceeeh ~! ayat pepetang nie kan )

mendengar dan melihat 
namun masih lagi mencuba memekakkan telinga yg mndegar
membutakan mata yg melihat (buta btl btl baru tahu)
tapi sampai bilaa ?

kita mngkin tidk mcm dlu namun bg aku ini yg terbaik.
sekurg kurangnya kita tahu kita masih lg punya rasa rindu .
cuma mngkin sunyi itu lebih pd hati aku .
mngkin juga kau tidk nmpk semua tu dan sebabnya kau pn tahu (hopefully
silap itu juga mngkin lbh pada aku dan atas sebab itu  maaf  kawan


dari sini aku cuma nak kau tahu 
kasih ,sayang , rindu ,
dr hati seorg teman yg byk beri masalh nie masih lg berbungga.
cukup dr sini aku tahu kau bahagia  :)
dan mahu juga kau tahu sepanjang nafas ini kau teman juga musuh terbaik yg pernah aku ada. 
salam rindu buat kau Gumokun
Aku Sayangkan Kau !












suka ,click sj disini ;)

No comments:

Post a Comment